معرفی انیمیشن |‌ پخت و پز متفاوت الفکین‌ها «Baking A Difference»
  • کد مطالب: ۱۸۷۵۴۱
  • /
  • ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۸

معرفی انیمیشن |‌ پخت و پز متفاوت الفکین‌ها «Baking A Difference»

این انیمیشن درباره‌ی موجودات بسیار بامزه و کوچکی است که اِلف نام دارند. «الف»‌ها بعد از قدرنشناسی یک زن در ۲۰۰ سال پیش، تصمیم می‌گیرند برای همیشه به زیر زمین بروند.

هستی نیک صفتی - این انیمیشن درباره‌ی موجودات بسیار بامزه و کوچکی است که اِلف نام دارند. «الف»‌ها بعد از قدرنشناسی یک زن در ۲۰۰ سال پیش، تصمیم می‌گیرند برای همیشه به زیر زمین بروند.

بعد از همه‌ی این سال‌ها، یک الف نوجوان به اسم «هِلوی» همراه با دو دوست خود، تصمیم می‌گیرند به سطح زمین برگردند و به یک قناد میان‌سال کمک کنند تا مغازه‌اش را از دست ندهد.

البته باید بدانید که «هلوی» همیشه دست‌پاچلفتی است. دردسرهای بزرگ‌تری ایجاد می‌کند و البته هیچ چیزی از آشپزی‌کردن و شیرینی‌پزی هم بلد نیست.

شاید این بار دیگر خراب‌کاری نکند، در آشپزی به قناد بداخلاق کمک کند، حتی در این کار استعداد داشته باشد و همین‌طور جلو رقیب مرد که کارخانه کیک دارد و می‌خواهد مغازه‌ی قنادی را از مرد قناد بگیرد بایستد و نگذارد این کار انجام شود، اما چه‌طوری؟

او خیلی کوچک است و وسایل قنادی بزرگ، اما «هلوی» تسلیم نمی‌شود و با کمک دو دوست خود، وقتی مرد خواب است، شروع به ساختن دستگاه‌هایی با اسباب‌بازی می‌کند.

دیگر کیک درست کردن برای «هلوی» و دوستانش سخت نیست. صبح روز بعد، نرد هم از این ایده خوشش می‌آید و همه شروع به کیک درست کردن می‌کنند اما نیروی کار کم است.

پس هلوی با یک کاپ‌کیک به زیر زمین می‌رود و از خانواده‌اش می‌خواهد او را همراهی کنند. ما با دیدن این انیمشین یاد می‌گیریم به مشکلات جور دیگری نگاه کنیم، مانند هلوی که با مثبت نگاه کردن به اتفاقات پیش‌بینی‌نشده توانست قنادی مرد را نجات دهد.

پشت‌کار داشتن و تلاش کردن برای آن کار، مهربان بودن و همکاری و کمک کردن، قدرشناس بودن و توانایی بخشش اشتباهات دیگران هم نکات دیگری است که در این فیلم با آن آشنا می‌شویم.

 

نام انیمشین: 
پخت و پز متفاوت 
Baking 
A Difference

سال انتشار: 
۲۰۲۰

کارگردان: 
اوته فون مونچو پوول

کشور: 
آلمان

ژانر: 
ماجراجویی

زمان: 
۷۶ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.